لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
هزینه عمل ماموپلاستی

هزینه عمل ماموپلاستی

بطور کلی، هزینه عمل ماموپلاستی، بسته به کاهشی یا افزایشی بودن آن، هزینه تجهیزات، هزینه آزمایشات، دستمزد متخصص ماموپلاستی و شرایط شما از جمله بزرگی سینه ها، میتواند از 40.000.000 تومان تا 55.000.000 تومان در تهران در سال 1402 متغیر باشد! البته اگر قصد انجام این عمل رو در کشورهای خارجی دارید، در کشورهایی مثل ترکیه 2783 یورو، در سوییس 6213 یورو، در مالزی 3948 یورو و در آمریکا نزدیک به 7000 دلار میباشد.

عمل‌ های ماموپلاستی به دلایل مختلفی انجام می‌ شوند؛ در حالی که برخی از زنان می‌ خواهند اندازه سینه‌ هایشان بزرگ تر از اندازه طبیعی باشد، برخی دیگر می‌ خواهند بعد از بارداری و شیردهی سایز کوچک‌ تری داشته باشند. اکثر بیماران معمولاً پس از عمل خود از میزان رضایت بالایی برخوردارند و هزینه آن را ارزش سرمایه گذاری در آینده خود می دانند. به همین دلیل، ما این مقاله را برای کمک به زنانی مانند شما که به دنبال پاسخی برای هزینه عمل ماموپلاستی هستند، تهیه کرده ایم. برای بررسی عوامل موثر در هزینه ماموپلاستی به خواندن این مقاله ادامه دهید تا به دیدی واقع بینانه از حدود هزینه ها و انتظار خود از این عمل دست پیدا کنید.

مشاوره تلفنی پستان با دکتر حریری

قیمت عمل جراحی ماموپلاستی

اگر به دلیل ژنتیک، بارداری یا تغییر وزن از شکل یا اندازه سینه های خود ناراضی هستید، کوچک کردن سینه ممکن است برای شما مناسب باشد. علاوه بر کاهش اندازه سینه، ماموپلاستی همچنین می تواند عدم تقارن سینه را بهبود بخشد و به زن کمک کند تا در بدن خود احساس راحتی بیشتری کند. برخی دیگر از زنان مایلند سینه های بزرگ تری داشته باشند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

بنابراین هزینه نهایی ماموپلاستی، بسته به آن که کاهشی یا افزایشی باشد متفاوت خواهد بود؛ در نتیجه شما می توانید برای انتخاب روش عمل و تعیین هزینه نهایی آن با دکتر وحید حریری، جراح پستان و فلوشيپ جراحی زیبایی که در این زمینه از تجارب بالایی برخوردار هستند و با تکنیک های به روز جراحی پستان آشنایی دارند، مشورت کنید.

هزینه تجهیزات

تجهیزات در بیمارستان ها تکمیل تر هستند، بنابراین هزینه ماموپلاستی پستان زنان در بیمارستان نسبت به کلینیک بیشتر است. در نتیجه حائز اهمیت است که در تصمیم گیری برای انجام این جراحی ملاک را تنها میزان هزینه ها در نظر نگیریم و اصطلاحا هزینه را فدای سلامتی نکنیم. این یک عامل مهم است که نه تنها به دلیل هزینه کلی بلکه به دلیل اینکه ممکن است بر اهمیت ایمنی و رضایت شما تاثیر بگذارد، باید در نظر بگیرید.

اهمیت انجام عمل شما در یک مرکز جراحی معتبر توسط کارکنان واجد شرایط در فرآیند تصمیم گیری بسیار مهم است. سعی نکنید هزینه ها را با به خطر انداختن ایمنی و انجام عمل خود در یک مطب یا جراح غیر معتبر مورد تایید نیست، کاهش دهید. اگر به دنبال جراحی زیبایی سینه هستید و میخواهید از قیمت پروتز سينه با بيمه هم مطلع شوید بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

قیمت عمل ماموپلاستی

هزینه حق العمل جراح

انتخاب یک جراح پلاستیک ماهر و با صلاحیت و پرسیدن سؤالات مناسب، شانس شما را برای دریافت مطلوب ترین نتیجه افزایش می دهد. همه جراحان بر اساس امکانات متفاوتی که در اختیار دارند، سطح تجربه و اعتبار آنها، رویکرد خاص خود را برای عمل سینه زنان دارند. انتخاب جراح، بخش مهمی از پازل است، به خصوص وقتی صحبت از تأثیرگذاری بر هزینه جراحی می شود.

اگر تمایل دارید جراحی زیبایی سینه مثل لیفت سینه انجام دهید شاید بخواهید از هزینه لیفت سینه هم مطلع شوید لذا پیشنهاد می کنم بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

در حالی که هزینه همیشه یک عامل خواهد بود، اما نباید تنها دلیل انتخاب یک جراح پلاستیک یا عمل جراحی دیگر باشد. چندین فاکتور دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • دانش و تجربه در انجام تکنیک عمل
  • رتبه‌ بندی از نظر بیمار
  • سوابق جراحی

هزینه آزمایشات و سونوگرافی

پزشک متخصص شما ممکن است قبل از انجام عمل ماموپلاستی تمامی سوابق پزشکی و دارویی شما را بررسی نماید. بنابراین با توجه به شرایط شما آزمایشات مورد نیاز قبل از عمل را درخواست می نماید. در نتیجه با توجه به صلاح دید پزشک و آزمایشات مورد نیاز برای شما، مجموع هزینه های آن متفاوت خواهد بود.

هزینه آزمایشات ماموپلاستی

هزینه داروها

هزینه داروهای بیهوشی و اقلام مورد نیاز برای ماموپلاستی کاهشی با ماموپلاستی افزایشی متفاوت است. به عنوان مثال با توجه به استفاده از پروتز در ماموپلاستی افزایشی، هزینه آن از ماموپلاستی کاهشی بیشتر خواهد شد.

عمل ماموپلاستی با بیمه تامین اجتماعی

از آنجایی که جراحی ماموپلاستی ممکن است به دلایل پزشکی و غیر زیبایی انجام شود، این عمل گاهی اوقات تحت پوشش بیمه نامه شما قرار می گیرد. بهتر است قبل از تصمیم گیری، با ارائه‌ دهنده بیمه خود تماس بگیرید تا دریابید که آیا تمام یا بخشی از این روش پوشش داده شده است یا خیر.

عمل ماموپلاستی با بیمه نیروهای مسلح

بیمه نیروهای مسلح هزینه عمل ماموپلاستی یا هر عمل جراحی دیگری که صرفاً برای تغییر ظاهر سینه شما انجام می شود را پوشش نمی دهد.

عمل ماموپلاستی با بیمه تکمیلی

اکثر طرح های بیمه درمانی هزینه های زیبایی سینه، عوارض مرتبط یا جراحی دیگری برای اصلاح ظاهر سینه شما را پوشش نمی دهند. اما برخی از بیمه های تکمیلی بخشی از این هزینه ها را پرداخت می کنند. بنابراین حتما قبل از انجام عمل بزرگ کردن یا کوچک کردن سینه، بیمه نامه خود را به دقت بررسی کنید.

بیمه های طرف قرارداد با دکتر حریری

دکتر وحید حریری در حال حاضر با هیچ کدام یک از بیمه نامه ها قرارداد ندارند.

نحوه دریافت هزینه ها از بیمه طرف قرارداد

بیمه‌ های تکمیلی با مراکز درمانی مختلف قرارداد می بندند و در صورت مراجعه‌، بیمه شده برای درمان درصد کمی به عنوان فرانشیز به مراکز طرف قرارداد بیمه پرداخت می‌ کند. اما زمانی که فردی به مرکز درمانی که با بیمه خود قرارداد ندارد مراجعه می کند، فرد بیمه شده تمامی هزینه ها را شخصا پرداخت می کند. سپس می تواند بعد از عمل و با ارائه مدارک لازم، هزینه های پرداختی را از بیمه خود بگیرد.

عمل ماموپلاستی در بیمارستان دولتی

اگر فردی مایل باشد که از بیمه های پایه استفاده کند، باید در مراکز و بیمارستان های دولتی تحت نظر بیمه مورد نظر پذیرش شود. در غیر اینصورت فرد نمی تواند از بیمه خود استفاده نماید و باید تمامی هزینه ها را به صورت آزاد پرداخت نماید.

● عمل ماموپلاستی با بیمه تامین اجتماعی

عمل ماموپلاستی در بیمارستان خصوصی

بیمه های برخی از ارگان های خصوصی بخشی از هزینه عمل ماموپلاستی را پرداخت می کنند. در این صورت باید در بیمارستان های طرف قرارداد با بیمه خود پذیرش شوید و عمل ماموپلاستی را انجام دهید.

بیمارستان های خصوصی فعالیت دکتر حریری

دکتر وحید حریری در حال حاضر در بیمارستان های کسری و بیمارستان مهراد مشغول به فعالیت هستند.

هزینه عمل ماموپلاستی کاهشی

مانند بسیاری از روش‌ ها، هزینه عمل ماموپلاستی کاهشی به محدوده جراحی مورد نیاز و با توجه به افراد، حوزه‌ های نگرانی و انتظارات آنها بستگی دارد. بیمارانی که سینه‌ های بسیار بزرگ دارند به جراحی گسترده‌ تری نیاز دارند تا بافت اضافی برداشته شود و نوک پستان تغییر موقعیت دهد و شکل آن را تغییر دهد، که می‌ تواند هزینه‌ ی عمل را افزایش دهد. هر روش جراحی کوچک کردن سینه منحصر به فرد است.

بنابراین پرداختن به هزینه ممکن است زود باشد، تا زمانی که یک جراح سینه ها را معاینه کند و یک برنامه جراحی متناسب با هر بیمار ارائه کند. بنابراین هزینه های کوچک کردن سینه بر اساس اهداف شما، موقعیت جغرافیایی و مهارت جراح شما متفاوت است.

به طور کلی مهم است که توجه داشته باشید که

هزینه عمل ماموپلاستی، می تواند به طور چشمگیری از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد! هزینه‌ های عمده‌ ای که در این عمل نقش دارد، هزینه جراح، هزینه تجهیزات، هزینه بیهوشی، هزینه‌ های پس از جراحی و هزینه پروتز است؛ پس از محاسبه هزینه های اضافی و هزینه های مرکز عمل که اغلب نادیده گرفته می شوند، هزینه ماموپلاستی زنان می تواند متغیر باشد. اما در نهایت، پیچیدگی عمل جراحی شما نیز می تواند بر قیمتی که می پردازید تأثیر بگذارد زیرا ممکن است دقت جراحی و زمان بیشتری برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما نیاز باشد.

ماموپلاستی یک عمل جراحی ماژور و سطحی حساب میشود؛ و از آنجایی که هر دو سینه شما بطور همزمان عمل میشود، در واقع 2 عمل جراحی به حساب می آید! از همین بابت این عمل به نسبت قیمت بالاتری از باقی عمل های جراحی دارد. در بین کشورهای انجام دهنده Mammoplasty، ایران جز ارزان ترین کشورها، و کشور تایلند و کره و مالزی جز بهترین کشورهای دنیا برای انجام این جراحی پلاستیک پستان میباشد.منبع

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

3 دیدگاه دربارهٔ «هزینه عمل ماموپلاستی»

  1. در چه صورتی ماموپلاستی با بیمه انجام میشه؟
    درسته که اگه متخصص ارتوپد تایید کنه که بخاطر سایز سینه دیسک کمر گرفتی میشه با بیمه عمل کرد؟

    1. سلام وقت بخیر بستگی به شرایط بیمه و قرارداد بیمه شما داره باید از نماینده بیمه خودتون در مورد انجام عمل ماموپلاستی با بیمه سوال بپرسید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *