لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
بهترین جراح لیفت سینه

بهترین جراح لیفت سینه در تهران: ویژگی های بهترین دکتر ماستوپکسی

طبق آمار جدید انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، از سال 2000 تا الان محبوبیت لیفت سینه یا ماستوپکسی بیشتر از 70% رشد داشته است؛ و میزان انجام این پروسیجر پزشکی، حدود 2 برابر عمل جراحی پروتز سینه شده است! این موضوع، اهمیت انتخاب بهترین جراح لیفت سینه یا متخصص ماستوپکسی را نشان میدهد؛ چرا که انجام اشتباه این عمل میتواند موجب خونریزی، نکروز آرئولا یا نیپل، عدم تقارن سینه ها، کبودی و عفونت شود. از همین بابت شما باید بدنبال یک متخصص و فلوشیپ جراحی پلاستیک پستان باتجربه و مجرب، در این زمینه باشید.

داشتن سینه های خوش فرم و متوازن، چیزی فراتر از زیبایی شناسی بوده، و نقشی حیاتی در زنانگی و عزت نفس خانم ها، ایفا می‌کند؛ سینه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مانند بارداری، افزایش سن یا نوسانات وزن دچار تغییراتی شوند، که بر اعتماد به نفس زن تأثیر می‌گذارد! جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی، به عنوان یک راه حل فوق‌‌العاده، برای بازگرداندن شکل و استحکام سینه‌ها بکار می‌رود. از این رو، انتخاب بهترین جراح لیفت سینه، برای دستیابی به نتایج طبیعی و به حداقل رساندن خطرات این عمل، بسیار مهم است.

بنابراین قبل از هر اقدامی، باید به دنبال جراحان دارای گواهی هیئت مدیره، با تجربه گسترده، سابقه اقدامات موفق و اظهارات مثبت بیماران قبلی باشید؛ در ادامه همراه ما باشید تا 10 تا از بهترین جراحان ماستوپکسی در تهران را به شما معرفی کنیم.

بهترین متخصصین ماستوپکسی در تهران

انتخاب یک جراح لیفت سینه مناسب، برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب بسیار مهم است. در ادامه یک لیست ۱۰ تایی تحت عنوان بهترین جراح لیفت سینه در تهران را، برای شما آورده‌ایم:

دکتر وحید حریری

دکتر وحید حریری جراح سینه

دکتر وحید حریری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و پستان است، که دارای تحصیلات بسیار برجسته، در زمینه پزشکی و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر است. ایشان دوره پلاستیک و جراحی سینه را، در بیمارستان سن لویی و ژرژ پمپیدو پاریس، و دوره لاپاراسکوپی را در بیمارستان ژورژ پومپیدو فرانسه، پشت سر گذاشتند. پس از آن، دوره جراحی عروق را در کلیولند کلینیک آمریکا، و دوره جراحی پلاستیک را در دانشگاه کیس وسترن، در شهر کلیولند آمریکا گذراندند.

تخصص دکتر حریری در حوزه درمان بیماری‌های سینه از جمله سرطان پستان، جراحی لیفت سینه، جراحی پروتز سینه و ماموپلاستی است. وی در تیم‌های پزشکی بین‌المللی مشارکت داشته و به عنوان متخصص مورد اعتماد در حوزه جراحی سینه شناخته می‌شود. برای مشورت با دکتر حریری که بهترین جراح لیفت سینه در تهران هستند، می‌توانید از طریق‌ راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

تماس مستقیم با دکتر حریری: 09120048120

تماس با منشی: 09120303249

تلفن مطب: 02188732902

پیج اینستاگرام: tehranbreastclinic @

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان الوند، روبروی بیمارستان کسری، بن بست آریا، پلاک ۲، ساختمان پزشکان آریا، طبقه اول

دکتر اکبر مروتی

دکتر اکبر مروتی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و جهان هستند. ایشان با علم بالای خود و انجام تعداد بیشماری جراحی‌های موفق، توانسته اند در لیست بهترین دکتر لیفت سینه در تهران، جایگاه ویژه ای برای خود داشته باشند. خدمات ایشان شامل لیپوماتیک و پیکرتراشی، عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیفت سینه و جراحی پروتز سینه است.

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و به عنوان یکی از بهترین جراحان در زمینه جراحی‌های زیبایی مانند بینی، جراحی زیبایی سینه، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل، شناخته شده اند. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای خود، آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز می‌باشد.

دکتر ناهید نفیسی

دکتر ناهید نفیسی، فلوشیپ جراحی انکوپلاستیک پستان هستند که در حال حاضر به عنوان بهترین جراح لیفت سینه در تهران نیز، شناخته می شوند. برخی از خدمات ایشان عبارت است از: درمان سرطان پستان، کیست سینه، ماموپلاستی، جراحی لیفت سینه، عمل پروتز سینه و… .

دکتر افسانه ثنائی

دکتر افسانه ثنائی، دارای بورد تخصصی جراحی پلاستیک، جراحی ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک است. اگر به یک دکتر خوب جراحی لیفت سینه نیاز دارید، می‌توانید با خیال راحت به ایشان مراجعه کنید.

دکتر راضیه جعفری

دکتر راضیه جعفری، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی هستند. برخی از خدمات دکتر شامل: عمل بینی، جراحی ماستوپکسی و پروتز سینه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، لیفت صورت، جراحی پلک، ماموپلاستی و… است.

دکتر امیر دریانی

دکتر دریانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران هستند که خدماتی همچون جراحی صورت، جراحی بینی، جراحی لیفت سینه و پروتز سینه، جراحی بدن، تزریق فیلر و بوتاکس و… را انجام می‌دهند.

دکتر عطا الله حیدری

دکتر حیدری، فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند و در لیست بهترین جراح لیفت سینه در تهران، جایگاه خوبی دارند. ایشان خدماتی همچون لیفت صورت، جراحی بینی، جراحی شکم، لیپوماتیک، جراحی لیفت سینه، عمل پروتز سینه، افتادگی پلک و… را انجام می‌دهند.

دکتر پیمان صدری

دکتر صدری، متخصص جراحی پلاستیک، یکی دیگر از بهترین جراحان لیفت سینه در تهران هستند. پیکرتراشی، لیپوسا‌کشن، ماموپلاستی، تزریق چربی، ابدومینوپلاستی، جراحی بینی و…، برخی از خدماتی هستند که دکتر انجام می‌دهند.

دکتر محسن میرحسینی

دکتر میرحسینی، دارای بورد تخصصی جراحی زیبایی و لاغری و یکی از بهترین جراحان در تهران می‌باشد. ایشان خدماتی همچون پیکرتراشی، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، جراحی لیفت سینه، جراحی پروتز سینه و… را، با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب انجام می‌دهند.

جراحی لیفت سینه چیست؟

جراحی لیفت سینه که از نظر بالینی به عنوان ماستوپکسی شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی است که برای بالا کشیدن و تغییر شکل افتادگی سینه‌ها طراحی شده است؛ با گذشت زمان، عواملی مانند افزایش سن، بارداری و نوسانات وزن، می‌تواند منجر به از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی سینه‌ها شود. در طول عمل لیفت سینه، پوست اضافی برداشته می‌شود، و بافت‌های اطراف سفت می‌شوند، تا کانتوری سفت‌تر و جوان‌تر به دست آید. این روش به طور قابل توجهی اندازه سینه را تغییر نمی‌دهد، اما موقعیت و شکل آنها را، بهبود می‌بخشد. برش‌های این جراحی، بر اساس میزان اصلاح مورد نیاز متفاوت است.

جراح لیفت سینه چه کسی است؟

جراح لیفت سینه، یک پزشک متخصص ماهر است که تبحر بالایی در برداشتن پوست اضافی، سفت کردن بافت‌های اطراف و تغییر موقعیت نوک پستان برای دستیابی به ظاهری جوان‌تر و برجسته‌تر دارد. این جراحان معمولاً آموزش گسترده‌ای در جراحی پلاستیک و ترمیمی دیده‌اند و از تخصص لازم برای افزایش زیبایی سینه و در عین حال تضمین ایمنی بیمار برخوردارند. از آنجایی که این جراحی حساسیت های خاص خود را دارد، قبل از هر اقدامی، باید بهترین جراح لیفت سینه در تهران را پیدا کرده و با او مشورت نمایید؛ تا در مورد انتظارات، خطرات احتمالی و رویکرد جراحی، اطلاعات کافی کسب کنند.

جراحی لیفت سینه چیست؟

دکتر خوب برای جراحی لیفت سینه در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب یک متخصص ماستوپکسی ماهر و معتبر، برای دستیابی به نتایج مطلوب، و اطمینان از ایمنی شما بسیار مهم است. برای این منظور، باید از تحقیق در مورد جراحان پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره، با تجربه گسترده در انواع روش‌های جراحی سینه شروع کنید. اعتبار آنها را بررسی کرده، و گواهینامه‌های هیئت‌های پزشکی معتبر را چک کنید.

مشاوره با بهترین جراح ماستوپکسی، امری ضروری برای گذراندن یک جراحی ایمن و موفق است. در طول جلسات مشاوره، انتظارات خود را مطرح کنید؛ با پرسیدن سوالات مناسب، میزان تجربه آنها در زمینه لیفت سینه را بررسی کنید و در مورد رویکرد آنها در مراقبت از بیمار جویا شوید. همچنین به توانایی آنها در برقراری ارتباط موثر، رسیدگی به نگرانی‌های خود و ارائه توضیحات واضح توجه کنید.

علاوه بر موارد گفته شده، می‌توانید عکس‌های قبل و بعد جراحی‌های قبلی لیفت سینه آنها را بخواهید. برای به دست آوردن بینش کافی، در مورد تجربیات بیماران دیگر، که تحت جراحی توسط این پزشک قرار گرفته‌اند؛ نظرات آنها را بخوانید.

خاطرتان باشد، مرکز جراحی که قرار است در آن بستری شوید، باید معتبر باشد و کارکنان آن در انجام جراحی‌های زیبایی، تجربه کافی داشته باشند. همچنین، بهتر است در مورد خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با جراحی لیفت سینه، و نحوه برخورد آنها با شرایط اضطراری، پرس و جو کنید.

ویژگی بهترین جراح لیفت سینه چیست؟

بهترین جراح لیفت سینه، دارای ترکیبی از ویژگی‌های حیاتی است که در ادامه به برخی از مهمترین آنها، اشاره خواهیم کرد:

ویژگی بهترین جراح لیفت سینه در تهران

  • بهترین جراح لیفت سینه، معمولا دارای گواهینامه بورد است که نشان می‌دهد آموزش‌های دقیقی را گذرانده‌ و استانداردهای تعیین شده توسط هیئت‌های پزشکی مربوطه را رعایت می‌کند.
  • یک جراح ماستوپکسی درجه یک، برای انواع روش‌های عمل لیفت سینه آموزش بسیاری دیده و با تجربه است؛ همچنین درک عمیقی از پیچیدگی‌های مربوط به تغییر شکل سینه‌ها دارد. این تخصص اغلب توسط یک پیشینه آموزشی قوی، آموزش جراحی گسترده، و سابقه جراحی‌های موفق پشتیبانی می‌شود.
  • یک جراح معتبر یک نمونه کار جامع خواهد داشت، که کار خود را به نمایش می گذارد. وجود نمونه کار، به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های آنها را ارزیابی کرده و تعیین کنید که آیا زیبایی شناسی آنها با ترجیحات شما مطابقت دارد یا خیر.
  • مرکز جراحی باید دارای اعتبار باشد و استانداردهای دقیق ایمنی و کیفیت را رعایت کند. این یعنی، وجود یک محیط امن و استریل برای عمل شما را، تضمین می‌کند.
  • یک دکتر لیفت سینه خوب، نه تنها در انجام این روش ماهر است، بلکه در مدیریت عوارض احتمالی این جراحی نیز، عالی عمل می‌کند و ایمنی شما را در کل فرآیند تضمین می‌نماید.
  • بهترین جراحان لیفت سینه، به طور مرتب دانش و مهارت‌های خود را به روز می‌کنند؛ و همواره از آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌ها، در جراحی های خود استفاده می کنند.

نکته نهایی برای انتخاب بهترین دکتر لیفت سینه

در آخر، باید بگوییم که انتخاب بهترین دکتر لیفت سینه، یک تصمیم اساسی برای افرادی است، که به دنبال بهبود یا ترمیم ظاهر سینه‌های خود هستند. تخصص یک جراح، عمیقاً بر نتیجه عمل تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین تحقیقات گسترده و در نظر گرفتن صلاحیت‌ها، تجربه و توصیفات بیماران قبلی، در انتخاب آگاهانه پزشک، بسیار مهم است! یک جراح لیفت سینه ماهر، نه تنها از مهارت فنی کافی برخوردار است؛ بلکه درک دقیقی از ترجیحات زیبایی شناختی و مراقبت فردی بیمار نیز دارد.

انجام درست این پروسیجر پزشکی، باعث میشود تا حداقل 10 الی 15 سال، لیفت سینه های شما باقی بماند و دچار افتادگی نشود!منبع اکثر زنانی که عمل ماستوپکسی را انجام داده اند، از نتیجه راضی بوده اند و موردی تاکنون بابت عدم رضایت از انجام این عمل نداشته ایم. نکته نهایی اینکه، ایران جز ارزان ترین کشور ها برای انجام لیفت سینه است؛ اما اگر قصد انجام این عمل را در کشور دیگری دارید، کشورهای کره جنوبی، تایلند، برزیل، مکزیک و ترکیه نیز جز بهترین کشورها برای انجام ماستوپکسی هستند.منبع

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *