لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

بهترین جراح ماموپلاستی در تهران: ویژگی های بهترین دکتر ماموپلاستی

ماموپلاستی (Mammoplasty)، که در اکثر مواقع، به عنوان راهی برای کوچک کردن پستان، شناخته می شود؛ یکی از روش‌های محبوب جراحی زیبایی سینه، در سراسر جهان است. هدف اصلی این جراحی و مراجعه به بهترین دکتر ماموپلاستی، علاوه بر افزایش زیبایی و اصلاح عدم تقارن سینه ها، رفع مشکلات پزشکی خاص، همچون دردگردن و شانه است.

پیدا کردن بهترین جراح ماموپلاستی در تهران، برای داشتن یک جراحی ایمن و رسیدن به نتایج دلخواه بسیار مهم است؛ بنابراین قبل از انجام این جراحی، باید به دنبال یک متخصص پلاستیک دارای گواهی بورد و با تجربه، در زمینه ماموپلاستی باشید. برای این منظور، می توانید اعتبار دکتر ماموپلاستی مربوطه را از طریق بررسی گواهینامه ها، مطالعه نظرات بیماران قبلی و عکس‌های قبل و بعد، انجام دهید.

در ادامه، یک لیست 10تایی از بهترین دکترهای ماموپلاستی در تهران و ویژگی های آن ها، را برای شما بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

لیست بهترین جراحان ماموپلاستی تهران

انتخاب بهترین دکتر ماموپلاستی، برای دستیابی به یک نتیجه عالی، بسیار مهم است. در ادامه یک لیست ۱۰ تایی از بهترین جراحان ماموپلاستی در تهران را برای شما آورده‌ایم:

1. دکتر وحید حریری

دکتر وحید حریری بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

دکتر حریری، فلوشیپ جراحی پلاستیک و جراح پستان، بهترین جراح ماموپلاستی در تهران هستند؛ که دوره پلاستیک و جراحی سینه را، در بیمارستان سن لویی و ژرژ پمپیدو پاریس،  و دوره لاپاراسکوپی را در بیمارستان ژورژ پومپیدو فرانسه گذرانده‌اند. همچنین دوره جراحی عروق را در کلیولند کلینیک آمریکا و دوره جراحی پلاستیک را در دانشگاه کیس وسترن در شهر کلیولند آمریکا سپری کرده‌اند.

بیماران عزیز می‌توانند برای انجام جراحی‌های زیبایی سینه (پروتز سینه، لیفت سینه با جراحی، ماموپلاستی) و سرطان سینه (تشخیص، درمان، جراحی) با استفاده از روش‌های پیشرفته و مدرن، به ایشان مراجعه کنند. راه‌های ارتباطی با دکتر حریری:

تماس مستقیم با دکتر حریری: 09120048120

تماس با منشی: 09120303249

تلفن مطب: 02188732902

پیج اینستاگرام: tehranbreastclinic @

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان الوند، روبروی بیمارستان کسری، بن بست آریا، پلاک ۲، ساختمان پزشکان آریا، طبقه اول

2. دکتر کیوان مهدی نژاد

دکتر کیوان مهدی نژاد، متخصص جراحی عمومی بوده و عمل‌های لاغری و زیبایی مختلفی را انجام می‌دهند. لیپوماتیک، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، جراحی‌های عمومی، جراحی سرطان پستان، زیبایی پستان و همچنین جراحی تیروئید و پاراتیروئید، از جمله مواردی هستند که میتوان برای انجام آنها به دکتر مهدی نژاد مراجعه کرد.

3. دکتر احمد کاویانی

دکتر احمد کاویانی، متخصص جراحی عمومی بوده و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه معتبر  مونترال کانادا دریافت کرده است. بیماران عزیز می توانند برای فلوشیپ جراحی پستان، تشخیص بیماری‌های پستانی و یا مشاوره با یک دکتر خوب برای ماموپلاستی در تهران، به مطب این پزشک مراجعه کنند.

4. دکتر ناهید نفیسی

دکتر ناهید نفیسی، متخصص بیماری‌های پستان و متخصص جراحی زیبایی پستان است. افراد می‌توانند برای انجام ماموپلاستی، آنکوپلاستی، جراحی پروتز سینه، ماموگرافی، عمل لیفت سینه و همچنین تشخیص کیست سینه، به مطب این پزشک مراجعه کنند.

5. دکتر افسانه ثنائی

دکتر افسانه ثنائی در زمینه جراحی‌های زیبایی فعالیت دارد‌. جراحی لیفت سینه، ماموپلاستی، جراحی پروتز سینه، تزریق چربی، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی از جمله مواردی هستند که میتوان برای انجام آنها به دکتر ثنائی مراجعه کرد.‌

6. دکتر علی حجت

دکتر علی حجت، فلوشیپ فوق تخصص جراحی سینه و بهترین جراح ماموپلاستی در تهران هستند. متقاضیان می‌توانند برای انجام عمل پروتز سینه، ماموپلاستی و لیفت سینه، از دکتر حجت و تیم متخصص ایشان کمک بگیرند.

7. دکتر فتانه ضیائی

دکتر فتانه ضیائی، فلوشیپ جراحى پستان بوده و مدرک خود را از دانشگاه شهيد بهشتى دریافت کرده است. بیماران محترم می‌توانند برای تشخیص سرطان سینه و انجام لیفت سینه، ماموگرافی، ماموپلاستی، رادیو تراپی و جراحی پروتز سینه به مطب این پزشک مراجعه کنند.‌

8. دکتر جواد رحمتی

دکتر جواد رحمتی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی بوده و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران است. عمل بینی، ابدومینوپلاستی، عمل پروتز سینه، لیفت صورت و بلفاروپلاستی از جمله جراحی‌هایی هستند که میتوان برای انجام آنها به مطب دکتر رحمتی مراجعه کرد. علاوه بر موارد گفته شده، ایشان نیز بهترین دکتر جراحی ماموپلاستی در تهران هستند، که می توانید از تخصص و مهارت او استفاده کنید.

9. دکتر پیمان صدری

دکتر پیمان صدری، متخصص جراحی پلاستیک است که جراحی ماوپلاستی را نیز با دقت بالایی انجام می دهد. در صورت تمایل می‌توانند برای انجام ساکشن، پیکر تراشی، تزریق چربی، ماموپلاستی و ابدومینوپلاستی به مطب تخصصی دکتر صدری مراجعه کنند.

10. دکتر محسن میرحسینی

دکتر محسن میرحسینی، متخصص جراحی‌های  زیبایی و لاغری است. لیفت سینه، ماموپلاستی سینه، پیکر تراشی و  ابدومینوپلاستی، از جمله مهمترین فعالیت‌های تخصصی این پزشک هستند.

بهترین جراح ماموپلاستی چه کسی است؟

یک جراح ماموپلاستی، در انواع جراحی سینه، به‌ویژه روش‌های مربوط به اصلاح و بازسازی آنها تخصص دارد؛ این روش ها عبارتنداز: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن و بازسازی آنها.

بهترین دکتر ماموپلاستی در تهران یا هر شهر دیگر، کسی است که به مسائل مختلف مانند اندازه، شکل و تقارن سینه‌ها، دقت می‌کند. جراحان ماموپلاستی، آموزش‌های گسترده‌ای در زمینه جراحی پلاستیک می‌گذرانند، و در تکنیک‌های مختلف مهارت کسب می‌کنند؛ تا بتوانند نیازهای متنوع بیماران خود را برآورده سازند. به‌طورکلی هدف آنها، تقویت یا بازیابی ظاهر سینه‌ها با در نظر گرفتن سلامت و رفاه کلی فرد است.

دکتر خوب برای ماموپلاستی در تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب یک دکتر خوب برای ماموپلاستی، مستلزم در نظر گرفتن دقیق صلاحیت‌ها، تجربه و بررسی‌ بیماران پیشین او است؛ برای این کار، می توانید با تحقیق در مورد جراحان پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره شروع کنید. در ابتدا، اعتبار آنها را بررسی کرده، و مطمئن شوید که همواره، عضو انجمن‌های پزشکی معتبر هستند؛ همچنین، با بررسی عکس‌های قبل و بعد بیماران قبلی، میزان تجربه آنها در جراحی ماموپلاستی را، ارزیابی کنید.

خاطرتان باشد، دریافت مشاوره بسیار مهم است؛ بنابراین حتما در مورد اهداف خود صحبت کنید، در مورد تکنیک‌های جراحی از دکتر ماموپلاستی بپرسید، و سبک ارتباط او با بیماران را ارزیابی نمایید. علاوه بر موارد گفته شده لازم است، به استانداردهای بهداشتی کلینیک نیز، توجه داشته باشید؛ تا مطمئن شوید، جراحی شما در محیط امنی انجام خواهد شد

ویژگی های بهترین جراح ماموپلاستی در تهران چیست؟

بهترین پزشک ماموپلاستی، باید دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربفرد باشد، که فراتر از تخصص فنی است. اولین مورد، داشتن مدارک بی‌عیب و نقص، از جمله گواهی هیئت مدیره در جراحی پلاستیک و گذراندن آموزش های خاص در انواع روش‌های جراحی سینه است. اما مورد دومی که باید به آن توجه کنید، این است که، بهترین جراح ماموپلاستی، باید از آخرین پیشرفت‌ها مطلع باشد و تعهد خود را به آموزش مداوم، و یادگیری نوآوری‌های جدید در این زمینه نشان دهد.

ویژگی های بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

به‌طورکلی، بهترین جراحان در مراکز معتبر کار می‌کنند؛ پروتکل‌های ایمنی سختگیرانه‌ای را رعایت می‌کنند و مراقبت‌های بعد از عمل برای به حداقل رساندن عوارض را، در اولویت قرار می‌دهند. همچنین یک دکتر خوب برای ماموپلاستی در تهران، متخصصی است که همواره برای مشاوره در دسترس بوده و خطوط ارتباطی مشخصی دارد. در نهایت می‌توان گفت، نظرات مثبت و توصیفات بیماران قبلی، اغلب منعکس کننده مهارت و رفتار یک جراح است. بهترین پزشکان ماموپلاستی، بر اساس نتایج موفقیت‌آمیز و بیماران راضی به شهرت می‌رسند.

جراحی کوچک کردن سینه

که به عنوان ماموپلاستی کاهشی، نیز شناخته می‌شود، طبق نظر بیماران، بسیار راضی کننده بوده؛ به طوری که میزان رضایت از این جراحی، حتی سال‌ها پس از عمل بین 90.3٪  تا 93٪، تخمین شده است. البته، موفقیت جراحی کوچک کردن سینه، می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله، تجربه و مهارت جراح ماموپلاستی، وضعیت سلامت عمومی بیمار، نوع و روش جراحی ماموپلاستی، و عوامل فردی بیمار، بستگی داشته باشد. برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج، می توانبد با یک جراح پلاستیک مجرب و متخصص، در زمینه ماموپلاستی، مشورت کنید.

در این مقاله، به بررسی ویژگی‌‌های یک دکتر خوب برای ماموپلاستی پرداختیم و لیستی ۱۰ تایی که شامل بهترین جراج ماموپلاستی در تهران بود را، در اختیار شما قرار دادیم. انتخاب بهترین پزشک ماموپلاستی یک تصمیم اساسی و بسیار مهم است؛ بنابراین به دقت، تمام جوانب را بررسی کرده، و بر اساس شرایط خود، بهترین دکتر در دسترس را انتخاب نمایید.

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *