لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
بهترین جراح سینه در تهران

بهترين جراح سینه در تهران: راهنمای پیدا کردن بهترین دکتر جراح سینه

عمل جراحی پستان، جز متداول ترین عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک در سال 2024 بوده است؛ اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید، پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران اهمیت زیادی دارد! چرا که انتخاب یک پزشک کم تجربه میتواند عوارض جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد. بنابراین مراجعه به یک جراح متخصص که اصطلاحاً فلوشیپ جراحی پستان باشد، ضروری است. جراحی های سینه، انواع مختلفی دارند که شامل ماموپلاستی، ماستوپکسی، بازسازی سینه ها، پروتز پستان و … میشود؛ قبل از انجام هرکدام از این موارد، مشاوره با بهترین دکتر  جراح سینه، ضرورت دارد.

دکتر وحید حریری، بهترین جراح پستان تهران

دانش و تخصص، مهارت و تجربه، پیگیری و مسئولیت پذیر بودن از مهم ترین نشانه های یک جراح توانمند و قابل اعتماد است.

دکتر وحید حریری جراح سینه

دکتر وحید حریری، بهترین جراح سینه در تهران هستند، که در رشته پزشکی، در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران، تحصیلات خود را به پایان رسانده اند؛ ایشان سپس، در رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع به ادامه تحصیل و اخذ تخصص نمودند. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و کسب بورد جراحی عمومی، جهت ادامه تحصیل و کسب تجربه با بورسیه به فرانسه رفتند و در شهر پاریس، در بیمارستان سنلویی، نزد جراحان بزرگ پلاستیک و پستان فرانسه، به کار و اخذ تجربه مشغول شدند؛ در حال حاضر، ایشان یکی از برترین جراحان پستان در تهران هستند، که سالها تجربه و مهارت در زمینه جراحی های پستان کسب کرده اند.

خدمات:

1. جراحی زیبایی سینه: لیفت سینه با جراحی، پروتز سینه، ماموپلاستی

2. سرطان سینه: تشخیص، درمان، جراحی سرطان سینه (ماستکتومی، بازسازی سینه، آنکوپلاستی)

آدرس مطب: میدان آرژانتین خیابان الوند روبروی بیمارستان کسری بن بست آریا پلاک ۲ ساختمان پزشکان آریا طبقه اول

شماره تماس: 0912030324902188732902

آدرس مطب: میدان آرژانتین خیابان الوند روبروی بیمارستان کسری بن بست آریا پلاک ۲ ساختمان پزشکان آریا طبقه اول

دکتر کامبیز ایزد پناه

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی هستند؛ ایشان انواع جراحی های زیبایی و پلاستیک از جمله، جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک شکم و پهلو، لیپوساکشن و جراحی زیبایی سینه را انجام می‌دهند.

دکتر علی عصری

یکی دیگر از پزشکانی که جزو بهترین جراح پستان در تهران محسوب می‌شود، دکتر علی عصری هستند؛ ایشان در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی فعالیت بسیار خوبی دارند، و خدمات و امکانات بسیار زیادی را، در اختیار بیماران خود قرار می دهند.

دکتر ناهید نفیسی

دکتر ناهید نفیسی فلوشیپ جراحی انکوپلاستیک پستان و یک جراح سینه باتجربه هستند، که در سال 1377 در رشته جراحی عمومی، از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شده اند؛ ایشان بورد تخصصی جراحی خود را، در همان سال دریافت نمودند.

دکتر زهرا سعادتی

خانم دکتر سعادتی با سالها تجربه در زمینه جراحی زیبایی و درمانی نظیر جراحی زیبایی شکم، جراحی سینه و انجام خدمات لیزری شامل لیزر هموروئید، لیزر لیپولی ، برداشتن خال با لیزر فعالیت می‌کنند؛ دکتر سعادتی نیز بهترین جراح پستان است که می توانید برای دریافت خدمات مختلف، به ایشان مراجعه کنید.

دکتر علی حجت

یکی دیگر از پزشکانی که در لیست بهترین جراح سینه در تهران، قرار دارند، دکتر علی حجت هستند؛ دکتر علی حجت دارای فلوشیپ جراحی پستان بوده و عمل‌های بسیاری در زمینه درمان سرطان سینه انجام داده‌ اند، از این رو به عنوان فردی برجسته در زمینه فوق تخصص جراحی سینه، فعالیت می‌کنند.

دکتر فتانه ضیائی

دکتر فتانه ضیائی فلوشيپ جراحى پستان از دانشگاه شهيد بهشتى هستند که دوره تکمیلی سرطان و زیبایی و بازسازی پستان را در پاریس گذرانده اند؛ از این رو می توانید برای دریافت خدمات مختلف جراحی زیبایی و درمانی سینه، به ایشان مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا فتحی

دکتر حمیدرضا فتحی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و عضو فعال انجمن بین المللی جراحان پلاستیک هستند؛ دکتر فتحی در زمینه جراحی سینه نیز تجربه خوبی دارند و می توانند در این زمینه خدمات متفاوتی را به شما ارائه کنند.

دکتر پیمان صدری

آقای دکتر پیمان صدری متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی دیگر از بهترین جراحان پستان تهران هستند، که عمل های جراحی موفق و رضایتمندی را، برای مراجعین خود انجام داده اند؛ برای دریافت وقت مشاره می توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

دکتر افسانه ثنایی

دکتر افسانه ثنایی دارای بورد تخصصی پلاستیک در تهران هستند، که خدماتی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی صورت و تناسب اندام را انجام می‌دهند؛ اگر به دنبال جراح پستان زن در تهران هستید، می توانید از خدمات ایشان استفاده کنید.

جراح سینه چه کسی است؟

جراح سینه معمولاً یک جراح عمومی است، که در عمل جراحی سینه مهارت خاصی دارد؛ یک جراح سینه، می تواند تومور سینه را بیوپسی نموده و در صورت بدخیم بودن، آن را خارج کند؛ همچنین یک جراح سینه باتجربه ممکن است پس از ماستکتومی، که برای درمان سرطان سینه انجام می‌شود، جراحی بازسازی سینه را نیز، انجام دهد.

جراحانی که این نوع بازسازی سینه را انجام می‌دهند ممکن است جراحان انکولوژی سینه یا جراحان پلاستیک، نیز باشند؛ جراحانی که در هر دو تخصص آموزش دیده اند، به عنوان جراحان انکوپلاستیک شناخته می‌شوند. برخی از جراحان سینه، جراحی زیبایی سینه را نیز انجام می‌دهند.

جراح سینه چه کسی است

بهترین جراح سینه را چگونه انتخاب کنیم؟

جراحی پلاستیک، طی چند دهه گذشته، یعنی از زمانی که برای اولین بار محبوب شد، مسیری طولانی را طی کرده است؛ در طول این سال ها تکنیک های جراحی پیشرفت بسیاری کرده اند، و روش های جراحی پلاستیک مانند جراحی بزرگ کردن سینه، به طور مداوم و به عنوان محبوب ترین جراحی ها در سراسر جهان، رتبه بندی می‌شوند؛

اگر تمایل به انجام جراحی پستان دارید، پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران یا شهر مورد نظر شما، بسیار حائز اهمیت است؛ برای پیدا کردن بهترین دکتر سینه، باید به نکات خاصی توجه کنید، که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب یک جراح پستان خوب

 برای انتخاب بهترین جراح پستان، ابتدا باید ببینید که قصد انجام چه نوع جراحی سینه را دارید؛ به صورت عمده، جراحی سینه به دو دلیل اصلی انجام می‌شود: برای درمان بیماری‌های سینه مانند سرطان، یا به منظور بهبودی شکل و ظاهر سینه‌ها.

بسته به اینکه قصد شما از جراحی سینه کدامیک از موارد فوق است، معیارهای انتخاب بهترین دکتر جراح سینه، ممکن است کمی متفاوت باشد؛ با این حال، به صورت کلی، معیارهای زیر تا حد بسیار زیادی مشترک هستند:

  1. تجربه و تخصص
    • یک جراح پستان خوب، باید در جراحی های مختلف از جمله، جراحی‌های درمانی و زیبایی، تجربه کافی داشته باشد.
    • داشتن مهارت در به روزترین روش‌ها و تکنیک‌های جراحی سینه نیز، از اهمیت بالایی برخوردار است.
  2. آشنایی با آناتومی بدن
    • جراح باید با آناتومی بدن بیمار آشنا باشد، تا با توجه به نیازهای او، روند بهبودی را رقم بزند.
    • آشنایی با ساختار و عملکرد سینه‌ها و بافت‌های اطراف، مانند سیستم لنفاوی نیز ضروری است.
  3. اخلاق حرفه‌ای و رفتار مهربان
    • جراح باید رفتار مهربانی با بیماران داشته باشد و با صبوری به سوالات آنها پاسخ بدهد.
    • پزشکی که با دلسوزی و اخلاق حرفه‌ای به بیماران خدمت می‌کند، انتخاب مناسبی است.
  4. موفقیت‌های قبلی:
    • بررسی موارد مشابهی که جراح قبلا انجام داده است، می‌تواند نشان‌دهنده تخصص و تجربه‌ او باشد.
    • بررسی نظرات بیمارانی که تحت جراحی او بوده‌اند، می تواند در شناخت پزشک کمک کننده باشد.
  5. استفاده از تکنولوژی و تجهیزات مدرن

یک جراح سینه خوب چه جراحی هایی انجام می دهد؟

شما می‌توانید در مورد انتظارات خود از سایز سینه، شکل سینه و ظاهر آن با پزشک خودتان مشورت کنید، و مطابق با آن عمل جراحی مناسب خودتان، انجام خواهد شد؛ بازسازی سینه، کوچک کردن سینه، بزرگ کردن سینه، پروتز پستان، اصلاح عدم تقارن سینه ها، ژنیکومایستی، انتقال چربی، عمل سرطان سینه، ماستوپکسی، ماستکتومی، لامپکتومی و بازسازی نوک پستان، از متداول ترین جراحی هایی است که توسط یک جراح سینه متخصص، انجام می شود.

بهترین جراح سینه در تهران کیست؟

به طور کلی می‌توان گفت، آن دسته از جراحانی که در مراکز عالی و معتبر، در سطح جهانی آموزش دیده اند، و از علم به روز استفاده می‌کنند، گزینه بسیار مناسب و قابل اعتمادی برای انجام عمل جراحی های سینه هستند؛ ما در این مقاله، لیست کاملی تحت عنوان، بهترين جراح سینه در تهران، در اختیار شما قرار دادیم، تا بتوانید با خیال آسوده احت پزشک خود را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید در انتخاب بهترین جراح پستان، به آن توجه کنید، بررسی رزومه و تعداد پروسیجرهای پزشکی موفق او است؛ بطور مثال بزرگ کردن سینه رایج ترین عمل جراحی است، که توسط جراحان پلاستیک انجام می شود، و 17.6 درصد از کل اعمال جراحی پلاستیک را شامل می شود، منبع اما شاید پزشکی در این جراحی تخصص بیشتری داشته و در جراحی دیگر، تجربه کمتری داشته باشد!  اما به طورکلی، عمل پروتز سینه مورد تایید FDA بوده و خطر کم و عوارض ناچیزی دارد؛ بنابراین از بابت انتخاب جراح برای این عمل، زیاد نگران نباشید.منبع

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *