لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
بهترین قرص برای بزرگ شدن سینه

بهترین قرص برای بزرگ شدن سینه

آیا تا به حال احساس کرده اید که هر زمان که بزرگ کردن سینه را مطرح می‌کنید، به نظر می‌رسد که اکثر مردم بدون پرداختن به جزئیات شروع به توصیه به شما می‌کنند؟ بزرگ کردن سینه از طریق جراحی زیبایی سینه می‌تواند تغییر دهنده زندگی باشد و درک انواع مختلف روش های موجود در بازار و همچنین سطوح مختلف خطرات آنها ضروری است. اما ما در این مقاله بررسی می‌کنیم که قرص های بزرگ کننده سینه واقعا چه تاثیری دارند، بهترین قرص برای بزرگ شدن سینه چیست و آیا جایگزین عمل جراحی می‌شوند یا خیر.

مقاله مهم : ماستیت گرانولوماتوز چیست؟

آیا بزرگ کردن سینه با قرص امکانپذیر است؟

مکمل های تقویت سینه احتمالاً مؤثر نیستند و ممکن است عوارض جانبی داشته باشند. بسیاری از مکمل ها به عنوان ابزار طبیعی بزرگ کردن سینه به بازار عرضه می‌شوند. مکمل های تقویت کننده سینه معمولاً حاوی انواع گیاهان مانند نخل اره ای و یام وحشی هستند. سازندگان مکمل اغلب در مورد فواید بالقوه مواد مشتق شده از گیاه به نام فیتواستروژن ها بر سلامت سینه بحث می‌کنند. با این حال، مشخص نیست که فیتواستروژن ها رشد سینه را افزایش می دهند یا خیر.

بزرگ کردن سینه با قرص

آیا دارو برای بزرگ کردن سینه وجود دارد؟

تداخلات دارویی جدی با بسیاری از مکمل ها امکان پذیر است، به خصوص اگر از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین (کومادین، جانتوون) استفاده کنید. بزرگ شدن سینه ممکن است یک عارضه جانبی برخی از داروهای تجویزی مانند هورمون درمانی (استروژن)، قرص های ضد بارداری و برخی داروهای ضد افسردگی شناخته شده به عنوان مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین باشد. با این حال، اجزای این داروها در مکمل های تقویت کننده سینه بدون نسخه یافت نمی‌شوند. اگر به بزرگ کردن سینه علاقه دارید، با پزشک خود در مورد گزینه های موثرتر مانند عمل پروتز سینه صحبت کنید.

قرص های بزرگ کننده سینه

مکمل‌ های بزرگ‌ کننده سینه اغلب به‌ عنوان وسیله‌ ای طبیعی برای افزایش سایز سینه‌ ها و با این پیشنهاد که خطری ندارند، معرفی می‌شوند. اما هیچ مدرک علمی برای حمایت از اثربخشی قرص بزرگ کننده سینه وجود ندارد. این محصولات معمولاً حاوی مواد مختلفی با منشا گیاهی یا قارچی هستند. ترکیباتی که ادعا می‌شود از نظر دارویی فعال هستند، معمولاً شبیه‌ کننده‌ های استروژن هستند (به نام xenoestrogens؛ به طور خاص به عنوان فیتواستروژن در گیاهان و مایکواستروژن در قارچ‌ ها شناخته می‌شوند). درواقع می توان گفت بهترین قرص برای بزرگ کردن سینه وجود ندارد. اگر تمایل دارید درمورد بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند بدانید پیشنهاد میکنم بر روی متن لینک داده شه کلیک کنید.

قرص بزرگ کننده سینه پوراریا میریفیکا

پوراریا میریفیکا (Pueraria Mirifica) گیاهی است که در شمال تایلند و میانمار یافت می‌شود و در محلی به عنوان Kwao Krua شناخته می‌شود. ریشه خشک و پودر شده دارای اثر استروژن بسیار قوی است و در آسیا به عنوان یک محصول تقویت کننده زنانه و بزرگ کننده سینه شناخته شده است. این قرص به عنوان یک تقویت کننده طبیعی زنانه عمل می‌کند. در واقع فیتواستروژن ها را افزایش می‌دهد که فوایدی مشابه استروژن دارند و اثرات مثبت زیادی بر بدن دارند. دوز توصیه شده بزرگسالان، 1 یا 2 کپسول در روز بعد از غذا با یک لیوان بزرگ آب می‌باشد. از 6 کپسول در روز بیشتر مصرف نکنید. همیشه قبل از استفاده از این یا هر مکمل غذایی با پزشک مشورت کنید. این اثرات ممکن است همیشه در اولین استفاده فوری ظاهر نشوند و اغلب باید طی چند هفته ایجاد شوند.

قرص بزرگ کننده سینه کپسول شینگایا

(معرفی قرص های حجم دهنده سینه)

کپسول شینگایا یکی دیگر از محصولات بزرگ کننده سینه است که به روشی کاملا گیاهی عمل می‌کند. این کپسول به صورت طبیعی می‌تواند تا حدی در بزرگ کردن و سفت کردن سینه ها نقش داشته باشد.

بهترین قرص بزرگ کردن سینه چیست؟

متأسفانه، افرادی هستند که می‌خواهند از شک و تردید شما سوء استفاده کنند تا پول زیادی به دست آورند. بسیاری از دختران نوجوان تقریباً هر کاری را انجام می‌دهند تا شبیه الگوی مورد علاقه خود شوند که از طریق جراحی بهبود یافته است. بنابراین آنها در برابر این شرکت های تولید کننده قرص بزرگ کننده سینه آسیب پذیر هستند. محصولاتی که ادعا می‌کنند سینه‌ ها را بزرگ می‌کنند، کلاهبرداری محبوبی هستند که مدت‌ هاست که وجود داشته است.

اینترنت پس از سال‌ ها حضور در مجلات مد، روش جدیدی را برای کلاهبرداران فراهم کرده است. یک جستجوی سریع اینترنتی در مورد “بزرگ کردن سینه” با هزاران محصول از جمله کرم ها، قرص ها، لوسیون ها، دستگاه های ورزشی و نوارهای هیپنوتیزم به دست می‌آید. با این حال، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و Better Business Bureau تایید می‌کنند که هیچ محصولی برای تقویت سینه تا به حال ثابت نشده است که واقعاً کار کند. حتی اگر با نقل قول هایی از «افراد واقعی» که می‌گویند محصول کار کرده است و همچنین ضمانت بازگشت پول، به نظر واقعی می‌رسند، شما چیزی جز نتایج موقت دریافت نخواهید کرد.

بهترین روش برای بزرگ کردن سینه چیست؟

این چیزی است که دانشمندان FDA به ما می‌گویند: «برای دهه‌ ها، میلیون‌ ها دلار برای دستگاه‌ ها، کرم‌ ها و لوسیون‌ هایی که به‌ عنوان توسعه‌ دهنده پستان تبلیغ می‌شوند، هزینه شده است و همه هدر رفته‌ اند. هیچ وسیله یا سیستم ورزشی وجود ندارد که سایز سینه ها را افزایش دهد. در بهترین حالت، دستگاه‌ هایی که به‌ عنوان حجم دهنده سینه‌ ها تبلیغ می‌شوند، صرفاً ماهیچه‌هایی را که از سینه‌ ها حمایت می‌کنند، تقویت و حجم می‌دهند، و تقویت این عضلات واقعاً اندازه سینه را افزایش نمی‌دهد.»

روشهای بزرگ کردن سیته با قرص

جراحی بزرگ کردن سینه

عمل بزرگ کردن سینه برای افزایش سایز سینه انجام می‌شود. همچنین ممکن است برای تغییر شکل سینه ها یا اصلاح نقصی که با آن متولد شده اید (بدشکلی مادرزادی) انجام شود. اگر قصد بزرگ کردن سینه را دارید با دکتر وحید حریری، جراح پستان و فلوشیپ جراحی زیبایی، صحبت کنید.

پروتز سینه

عمل پروتز سینه یک فرآیند جراحی (جراحی پلاستیک) برای بزرگ کردن سینه ها و بزرگ کردن سینه ها و بازگرداندن شکل، اندازه و حجم سینه های تغییر شکل یافته پس از شرایط پزشکی است.

ماموپلاستی افزایشی

بزرگ کردن سینه که به عنوان ماموپلاستی افزایشی شناخته می‌شود، عملی برای افزایش اندازه سینه است. این جراحی‌ شامل قرار دادن پروتز سینه در زیر بافت سینه یا ماهیچه های قفسه سینه است. برای برخی از زنان، بزرگ کردن سینه راهی برای احساس اعتماد به نفس بیشتر است.

روش های بزرگ کردن سینه بدون عمل

اگر جراحی بزرگ کردن سینه در لیست کارهای شما نیست، ممکن است از خود بپرسید که آیا راه های طبیعی برای تغییر اندازه سینه شما وجود دارد یا خیر. حقیقت این است که کارهای بسیار کمی وجود دارد که می توانید به طور طبیعی انجام دهید که اندازه کلی سینه یا بافت سینه شما را افزایش دهد. داروهای جایگزین طبیعی و تغییرات سبک زندگی نمی تواند سایز سینه شما را افزایش دهد. با این حال، برخی تمرینات می‌تواند به افزایش قدرت و تون عضلات سینه شما کمک کند. گفته می‌شود، ورزش می‌تواند ظاهر کلی عضلات سینه‌ ای را که در زیر بافت‌ های سینه شما قرار دارند، تغییر دهد. هدف قرار دادن این عضلات از طریق تمرینات قدرتی می‌تواند منجر به تغییر در اندازه، تراکم، قدرت و تون بافت قفسه سینه شود.

روش های بزرگ کردن سینه بدون عمل

بزرگ کردن سینه با تزریق ژل

تزریق ژل پلی آکریل آمید در جراحی های زیبایی برای اصلاح فرم بافت نرم یا بزرگ کردن سینه استفاده می‌شود زیرا این روش کم تهاجمی است‌ و انجام آن آسان است و به دلیل اینکه میزان ژل پلی آکریل آمید تزریق شده را می توان به راحتی کنترل کرد. همچنین برخی پزشکان می‌گویند که تزریق ژل هیالورونیک اسید برای تقویت سینه موثر است. این تزریق یک جایگزین ساده و بی‌ خطر برای زنانی است که می‌خواهند سینه‌ های خود را بزرگ کنند، اما آماده انجام جراحی پروتز سینه نیستند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نتایج فوری با کمترین ناراحتی را ارائه می‌کند و در آزمایش‌ های بالینی، با رتبه‌ بندی بالایی از ظاهر، شکل و استحکام سینه‌ ها همراه بود. اما توجه داشته باشید که تزریق شکل نیاز به تمدید دارد و نتایج آن نسبت به عمل جراحی پروتز سینه، چندان مشهود نیست.

جمع بندی

بسیار بعید است که بتوانید شکل سینه های خود را به طور طبیعی یا با مصرف داروها تغییر دهید. تغییر اندازه و شکل سینه ها اغلب به یک عمل جراحی مانند بزرگ کردن سینه (معروف به پروتز سینه و ماموپلاستی افزایشی) نیاز دارد. ما در این مقاله سعی کردیم تا درمورد بهترین قرص برای بزرگ شدن سینه برای شما توضیحات کاملی بدهیم. اگر درمورد روش های جراحی و یا بدون عمل سوالی دارید می توانید از طریق کامنت از ما بپرسید.

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *