لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند

بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند

اگر سینه های شما کوچکتر از چیزی است که برای سبک زندگی، هیکل یا اهداف خود ترجیح می دهید، افزایش سایز آنها یک گزینه است. همچنین چند گزینه کم تهاجمی و غیر جراحی برای بزرگ کردن سینه وجود دارد. با این حال، باید درک کرد که اگرچه این موارد می‌توانند در حجم دادن به سینه‌ ها موثر باشند، اما نتایج قابل‌ توجهی به اندازه حجم موجود با گزینه‌ های جراحی برای بزرگ کردن سینه‌ ها ایجاد نمی‌کنند. ما در این مقاله اثرات مصرف قرص سیپروترون کامپاند درمورد بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند برای شما توضیح خواهیم داد.

قرص سیپروترون کامپاند چیست؟

قرص سیپروترون یک آنتی آندروژن است که عملکرد تستوسترون (و متابولیت آن دی هیدروتستوسترون) روی بافت ها را سرکوب می‌کند. این دارو با مسدود کردن گیرنده‌ های آندروژن عمل می‌کند که از اتصال آندروژن‌ ها به آن‌ ها جلوگیری می‌کند و هورمون لوتئینیزه کننده را سرکوب می‌کند (که به نوبه خود باعث کاهش سطح تستوسترون می‌شود). این قرص یک آنتی آندروژن است که به شکل استات آن (سیپروترون استات) خاصیت پروژستاتیک نیز دارد. این دارو در درمان بیش‌ جنس‌ گرایی در مردان، به‌ عنوان تسکین‌ دهنده در سرطان پروستات، و در ترکیب با استروژن، برای درمان آکنه‌ های شدید و هیرسوتیسم در زنان استفاده می‌شود.

اگر به دنبال بزرگ کردن و خوش فرم کردن سینه های خود هستید ما به شما عمل پروتز کردن سینه را پیشنهاد می دهیم. اگر تمایل دارید بدانید پروتز سینه چیست بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

قرص سیپروترون کامپاند

قرص سیپروترون کامپاند چه کاربردی دارد؟

این قرص حاوی دو نوع هورمون جنسی است، یک پروژسترون به نام سیپروترون استات و یک استروژن به نام اتینیل استرادیول. این دارو در زنان در سنین باروری که به دلیل افزایش حساسیت به آندروژن در بدن از شرایطی رنج می‌برند استفاده می‌شود. آندروژن ها هورمون هایی در بدن هستند که باعث می‌شوند فرد ویژگی های مردانه بیشتری را نشان دهد. زنانی که حساسیت بیشتری به آندروژن دارند ممکن است شرایطی مانند آکنه، پوست بسیار چرب یا رشد بیش از حد مو در نواحی خاصی از صورت یا بدن داشته باشند. این دارو همچنین پیشگیری از بارداری خوراکی موثری را در زنان تحت درمان برای شرایط فوق فراهم می‌کند.

اگر دچار افتادگی سینه شده اید برای فرم دادن و خوش فرم کردن سینه ها عمل جراحی بالا کشیدن سینه بهترین روش جراحی شکل دهی به سینه های افتاده است.

نحوه مصرف قرص سیپروترون کامپاند

  • اگر برای هر یک از شرایط فوق از سیپروترون کامپاند استفاده می‌کنید، نباید همزمان از هیچ داروی ضد بارداری هورمونی دیگری استفاده کنید.
  • بدون مشورت با متخصص مراقبت های بهداشتی، مصرف داروهای خود را قطع نکنید.
  • این دارو را باید بعد از غذا مصرف کنید.
  • اگر از آن برای اهداف پیشگیری از بارداری نیز استفاده می‌کنید، یک روش مانع برای پیشگیری از بارداری مانند کاندوم، برای 7 روز اول مصرف این دارو برای اولین بار توصیه می‌شود.
  • شما باید روزانه یک قرص زرد (فعال) را به مدت 21 روز متوالی، ترجیحاً هر روز در همان زمان مصرف کنید. هر بسته بعدی پس از یک فاصله 7 روزه بدون قرص یا دوره 7 روزه از قرص های سفید (غیرفعال) شروع می‌شود، که در طی آن معمولاً خونریزی رخ می‌دهد. این معمولاً در روز 2-3 پس از مصرف آخرین قرص زرد (فعال) شروع می‌شود و ممکن است قبل از شروع بسته بعدی تمام نشده باشد.

نحوه مصرف قرص سیپروترون کامپاند برای تنظیم قاعدگی

ممکن است مصرف این دارو را از روز اول یا دوم قاعدگی شروع کنید (اگر اولین بار است که از داروهای ضد بارداری هورمونی استفاده می‌کنید).

بزرگ کردن سینه با قرص سیپروترون کامپاند امکانپذیر است؟

بسیاری از قرص های ضد بارداری حاوی همان هورمون ها، استروژن و پروژسترون هستند که شکل مصنوعی پروژسترون است. شروع مصرف قرص سیپروترون کامپاند می‌تواند سینه ها را تحریک کند تا رشد کنند. با این حال، هر گونه افزایش اندازه معمولاً اندک است.

سیپروترون کامپاند سینه

افزايش سايز سينه با قرص گیاهی امکانپذیر است؟

بسیاری از مکمل ها به عنوان ابزار طبیعی بزرگ کردن سینه به بازار عرضه می شوند. اما مکمل ها احتمالاً مؤثر نیستند و ممکن است عوارض جانبی داشته باشند. در واقع هیچ رژیم غذایی از نظر بالینی برای افزایش سایز سینه ثابت نشده است. همچنین هیچ مکمل یا کرمی وجود ندارد که بتواند سینه‌ ها را چندان بزرگ‌ تر کند. اما از جنبه مثبت، تمریناتی وجود دارد که می‌توانند کمک کننده باشند.

انواع روش های بزرگ کردن سایز سینه

روش جراحی پروتز سینه از مجموعه ای از پروتزهای سیلیکونی یا نمکی مورد تایید استفاده می‌کند تا به طور مصنوعی اندازه و شکل سینه ها را افزایش دهد. بیمارانی که به دنبال بهبود چشمگیر در سینه های خود هستند، تمایل به بزرگ کردن سینه با پروتز دارند. پروتزها می‌توانند برای چشم و لمس کاملا طبیعی به نظر برسند و در طیف گسترده ای از خطوط، سبک ها و اندازه ها باشند. هنر در انتخاب صحیح و قرار دادن صحیح ایمپلنت هایی با اندازه و سبکی است که سینه ها را به زیبایی برجسته کند و در عین حال با بقیه بدن و هیکل بیمار یکپارچه شود. سایر روش های افزایش و کاهش سایز سینه عمل ماموپلاستی سینه است که می توانید انجام دهید. اگر می خواهید بدانید عمل ماموپلاستی چیست بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

هر روشی را که انتخاب کنید، یکی از مهم ترین انتخاب هایی که باید انجام دهید، انتخاب یک پزشک یا جراح واجد شرایط است. دکتر وحید حریری، جراح پستان و فلوشیپ جراحی زیبایی، می‌توانند به خوبی به شما نشان دهند که چگونه می‌توانید به اهداف زیبایی خود دست پیدا کنید.

عوارض قرص سیپروترون کامپاند

از جمله عوارض مصرف قرص سیپروترون کامپاند می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • حالت تهوع، استفراغ، نفخ و گرفتگی معده (برای کاهش این عوارض، دارو را بعد از غذا مصرف کنید).
  • حساسیت پستان
  • سردرد یا میگرن
  • عدم تحمل لنزهای تماسی
  • تغییرات وزن، نوسانات خلقی
  • دارو را هر روز در یک زمان معین مصرف کنید تا از تغییرات شدید در سطوح هورمونی در بدن خود جلوگیری کنید.
  • رنگدانه (تغییر رنگ) پوست. زمانی که در فضای باز هستید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید خودداری کنید.

علت خونریزی در زمان مصرف قرص سیپروترون کامپاند

لکه بینی یا خونریزی ممکن است بین دوره های قاعدگی شما در طی 1 تا 2 ماه اول مصرف داروهای ضد بارداری خوراکی رخ دهد. با این حال، اگر بعد از ماه دوم ادامه پیدا کرد، با پزشک خود مشورت کنید.

قیمت قرص سیپروترون کامپاند

قیمت قرص سیپروترون با توجه به شرکت تولید کننده آن متفاوت خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا درمورد بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند و عوارض آن توضیحاتی داده شود لذا هنگام مصرف قرص سیپروترون کامپاند فرد باید از خطرات و عوارض جانبی احتمالی آن آگاه باشد. یکی از اثرات خفیف این قرص، افزایش جزئی و موقتی سایز سینه است. قبل از اینکه فرد شروع به استفاده از این قرص نماید، ضروری است در مورد مزایا و معایب آن با پزشک صحبت کند.

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

4 دیدگاه دربارهٔ «بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند»

  1. رافی خاقانی

    با سلام، همسر من مدت 18 سال مصرف کننده مواد مخدر هروئین و شیشه بوده و در حال حاضر مدت 6 ماهه که پاک شده و استفاده نمیکنه، بخاطر همین موضوع سینه هاشون خیلی خیلی تحلیل رفته و بسیار کوچک شده اند.
    به غیر از جراحی، راهی برای ترمیم و بازسازی و درمان مثل هورمون درمانی جهت رشد مجدد سینه برای ایشون وجود داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *