لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
هزینه عمل پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه به عوامل زیادی مثل تجهیزات، دستمزد پزشک، دارو و… ممکن است وابسته باشد. یادگیری در مورد این عوامل می تواند به بیماران کمک کند تا بتوانند آگاهانه ترین تصمیم ممکن را بگیرند و برای تامین هزینه های پیش بینی نشده برنامه ریزی کنند. در حالی که در نگاه اول غیرممکن است که دقیقاً بدانید این روش برای هر فرد چقدر هزینه دارد، اما تخمین‌هایی درمورد هزینه پروتز سینه در دسترس است که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

مشاوره تلفنی پستان با دکتر حریری

قیمت پروتز سینه در تهران

البته که نمی توان هزینه پروتز را به طور دقیق بیان کرد. اما طبق آمار هزینه عمل پروتز سینه حدود 50-40 میلیون تومان است. این هزینه متوسط تنها بخشی از کل قیمت است و بیهوشی، امکانات اتاق عمل یا سایر هزینه های مرتبط را شامل نمی شود. هزینه کلی این عمل جراحی شامل حق العمل جراح و کمک جراح، هزینه پروتز سینه، هزینه تجهیزات، هزینه آزمایشات و سونوگرافی و هزینه داروهای مصرفی خواهد بود.

بنابراین برای تعیین هزینه نهایی خود حتماً باید با مطب جراح پلاستیک خود مشورت کنید. باور کنید یا نه، جایی که شما برای انجام جراحی انتخاب می کنید می تواند تأثیر زیادی بر میزان پرداخت شما داشته باشد. به طور معمول، جراحی های پلاستیک زیبایی که در مناطق و شهرهای بزرگتر، کلان شهرها و شهرهایی که هزینه زندگی بسیار بالاتر است، انجام می شود، هزینه بیشتری نسبت به جراحی هایی که در شهرهای کوچکتر انجام می شود، خواهد داشت. هزینه بالاتر زندگی به علاوه تقاضای بیشتر برای این جراحی ها اغلب سبب افزایش قیمت در همه تجهیزات می شود.

هزینه تجهیزات

با توجه به آن که این عمل در کلینیک یا بیمارستان انجام می شود، هزینه آن متفاوت است. تجهیزات در بیمارستان ها تکمیل تر است و در عین حال عمل پروتز در شرایط بهتر و امن تری انجام می شود. بنابراین حائز اهمیت است که در تصمیم گیری برای انجام این جراحی ملاک را تنها میزان هزینه ها در نظر نگیریم و اصطلاحاً هزینه پروتز سینه را فدای سلامتی نکنیم.

هزینه عمل پروتز سینه در سال 1401

هزینه حق العمل جراح

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه بزرگ کردن سینه تأثیر می گذارد، جراح و امکاناتی است که انتخاب می کنید. دستمزد جراح برای بزرگ کردن سینه بر اساس تجربه، نوع روش مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی مطب خواهد بود. هنگام انتخاب یک جراح پلاستیک برای بزرگ کردن سینه، به یاد داشته باشید که تجربه جراح و راحتی شما با او به اندازه هزینه نهایی جراحی مهم است.

در اغلب موارد جراحانی که تجربه زیاد، مدارک معتبر و آموزش تخصصی دارند نسبت به جراحانی که تجربه یا آموزش کمتری دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. این بدان معنا نیست که گران ترین جراح برای شما بهترین است، اما معمولاً ممکن است جراحان بر اساس سطح تخصص خود هزینه بیشتری دریافت کنند. دکتر وحید حریری بهترين جراح پروتز سينه در تهران، دارای رزومه عالی و معتبر است که در زمینه عمل پروتز سینه تجربه بسیار بالایی دارد. مهم است که به دنبال یک جراح پلاستیک با تخصص و دانش کافی بگردید که روش ها و سبک زیبایی شناختی او به خوبی با اهداف شما مطابقت داشته باشد. بزرگ کردن سینه می تواند یک تجربه تغییر دهنده زندگی باشد، بنابراین همیشه بهتر است جراح را نه تنها بر اساس هزینه، بلکه بر اساس تجربه و آموزش انتخاب کنید.

هزینه آزمایشات و سونوگرافی

طبق توصیه پزشک خود نیاز است که آزمایش های روتین و ماموگرافی اولیه را انجام دهید که هزینه آن ها تعیین می گردد. همچنین پس از عمل خانم هایی که پروتزهای پر شده با ژل سیلیکون دارند باید 3 سال پس از جراحی اسکن MRI و سپس هر 2 سال یکبار اسکن MRI برای بررسی پارگی بی صدا انجام دهند. اگر پروتز های شما پاره شود، باید آنها را برداشته یا تعویض کنید.

هزینه داروها

با توجه به شرایط جسمانی هر فرد و تکنیک جراحی به کار رفته، داروهایی برای قبل از عمل، حین عمل و پس از عمل مورد استفاده قرار میگیرد که هزینه های آن ها تعیین خواهد شد.

هزینه عمل پروتز سینه بر اساس برند و جنس پروتز

هزینه پروتز سینه سیلیکونی با پروتز سینه آب نمکی متفاوت است. پروتز های سیلیکونی گران‌ تر از پروتز های آب نمکی هستند، زیرا تولید و توزیع سیلیکون در مقایسه با پروتزهای نمکی که از آب نمک استریل تشکیل شده‌اند، گران‌ تر است. در نتیجه، تولید پروتز های سالین بسیار ارزان تر است.

هزینه عمل پروتز سینه بر اساس برند

علاوه بر جنس پروتز، برند و سایز پروتز نیز در تعیین قیمت نهایی آن تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین نکات در انتخاب پروتز، داشتن تاییدیه های بین المللی است. اگر تمایل دارید بدانید که بهترین برند پروتز سینه کدام است بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

منتور(Mentor) یکی از بهترین برندهای پروتز سینه است که پروتزهای سالین و سیلیکون تولید می کند. هدف تولید محصولات این برند بهبود ظاهر سینه ( بزرگ کردن سینه) و همچنین ترمیم سینه پس از ماستکتومی (بازسازی سینه) است. همچنین برند آلرگان (Allergan) یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیاست که در تولید محصولات پرکننده پوستی و تزریقی شهرت دارد.

هزینه عمل پروتز سینه با بیمه تکمیلی

اکثر طرح های بیمه درمانی هزینه های عمل های زیبایی سینه شما را پوشش نمی دهند. بنابراین قبل از انجام پروتز سینه، بیمه نامه درمانی خود را به دقت بررسی کنید.

هزینه جراحی پروتز سینه با بیمه تامین اجتماعی

عمل پروتز سینه یک عمل زیبایی محسوب می شود و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نمی باشد.

قیمت عمل زیبایی سینه

قیمت عمل های زیبایی سینه با یکدیگر متفاوت هستند. لذا برای اطلاع از هزینه عمل لیفت سینه و اگر به دنبال عمل کاهش یا افزایش سایز سینه مثل ماموپلاستی هستید برای اطلاع از هزینه ماموپلاستی بر روی متن های لینک داده شده کلیک کنید.

جمع بندی

جراحی پلاستیک زیبایی در طول سال ها بسیار محبوب شده است که می تواند یک تجربه مثبت و فوق العاده در جهت بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس شما باشد. به طور کلی تعیین هزینه عمل پروتز سینه با توجه به فاکتورهای مختلف و شرایط بیمار تعیین می گردد که پس از معاینه پزشک و انتخاب تکنیک جراحی مشخص می شود.

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *