لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
هزینه عمل لیفت سینه

هزینه عمل لیفت سینه

عمل لیفت سینه یکی از اعمال زیبایی سینه است که امروزه در بین زنان رواج بسیاری دارد. خانم هایی که سینه های افتاده دارند می توانند با انجام جراحی لیفت سینه به سینه هایی بسیار خوش فرم با ظاهری رضایت بخش دست پیدا کنند. یکی از دغدغه های اصلی آنها هزینه عمل است که جراحی لیفت سینه چقدر هزینه دارد. لذا در این مقاله به هزینه عمل لیفت سینه و عوامل تعیین کننده آن می پردازیم.

مشاوره تلفنی پستان با دکتر حریری

هزینه لیفت سینه با جراحی

هزینه عمل بالا کشیدن سینه مانند قیمت عمل پروتز سینه شامل هزینه بستری بیمارستان، هزینه تجهیزات، هزینه آزمایشات و سونوگرافی، هزینه داروها و حق العمل جراح و کمک جراح است. به طور متوسطه هزینه های بستری در بیمارستان حدود 30 تا 40 میلیون تومان پیش بینی می شود.

هزینه تجهیزات

یکی از موارد تعیین کننده هزینه لیفت سینه با روش جراحی، شامل تجهیزات مورد نیاز برای عمل است. تجهیزات مورد نیاز برای هر شخص متفاوت است و در صورتی که بیمار علاوه بر افتادگی پستان، از کوچک بودن آن ناراضی باشد نیازمند استفاده از پروتز سینه است. بنابراین تجهیزات جراحی لیفت سینه در برخی بیماران ممکن است شامل پروتز باشد که با توجه به برند آن با قیمتی حدود 16 تا 18 میلیون در بازار موجود است.

هزینه حق العمل جراح

قیمت لیفت سینه علاوه بر هزینه های بیمارستانی شامل هزینه جراح و کمک جراح نیز می باشد. این هزینه برای هر شخص متفاوت است و بستگی به تکنیک مورد نظر جراح و بیمار، هدف از جراحی، حجم سینه بیمار و میزان افتادگی پستان ها دارد.

هزینه آزمایشات و سونوگرافی

با توجه به نوع عمل، پزشک متخصص آزمایش های لازم را تجویز می کند. بعد از گرفتن جواب آزمایشات درباره نحوه عمل جراحی و تکنیک آن با مشورت بیمار تصمیم گیری می کنند. بنابراین هزینه آزمایشات نیز به مابقی هزینه های عمل جراحی اضافه می گردد.

هزینه داروها

هزینه داروها با توجه به نوع عمل، وضعیت جسمانی بیمار، تکنیک عمل و مقدار داروهای مورد نیاز هر شخص متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه ماموپلاستی با بیمه تکمیلی بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

هزینه لیفت سینه بدون جراحی

روش های غیر جراحی برای بالا کشیدن سینه ها شامل لیفت سینه با لیزر، لیفت سینه با طب سوزنی و لیفت سینه با نخ می باشند. روش غیر جراحی نسبت به روش جراحی هزینه کمتری به همراه دارد که با توجه به تجهیزات مصرفی و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است. اما با توجه به آن که در این روش هیچ گونه برش در سینه ایجاد نمی شود، نتایج چندان چشمگیر و ماندگاری را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین به توصیه دکتر وحید حریری، جراح پستان و فلوشیپ جراحی زیبایی، مطمئن ترین و نتیجه بخش ترین روش برای لیفت پستان انجام عمل جراحی ماستوپکسی است.

هزینه لیفت سینه بدون جراحی

هزینه لیفت سینه با لیزر

یکی از روش های لیفت پستان ها استفاده از لیزر درمانی است. در لیزر درمانی از پرتوهای انرژی پرقدرت برای حذف سلول‌ های مرده پوست و همچنین افزایش تولید کلاژن استفاده می شود. به همین دلیل، درمان های لیزری معمولاً برای درمان پیشرفته چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن و جای زخم استفاده می شود. افزایش تولید کلاژن می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را در ناحیه قفسه سینه افزایش دهد، اما هر گونه نتایج آن در بهترین حالت موقتی و جزئی خواهد بود.

بنابراین انجام درمان های مکرر برای رسیدن نتایج قابل مشاهده ضروری است. به طور کلی نتیجه ای که لیزر در سفت شدن پوست صورت دارد در سفت شدن سینه ها نخواهد داشت. درمان‌ های لیزری خطر درد، خونریزی، زخم و تغییر رنگ پوست را به همراه دارند. هزینه لیفت سینه با لیزر با توجه به مقدار تغییرات مورد نیاز و مهارت جراح متغیر است.

هزینه لیفت سینه با طب سوزنی

زنان همواره به دنبال روش های موثر برای جوان سازی بدن خود هستند. در روش طب سوزنی، پزشک برای کاهش علائم پیری از سوزن های ظریف در نقاط خاصی از بدن استفاده می کند. این کار باعث افزایش جریان انرژی و در نتیجه افزایش انعطاف و استحکام پوست می شود. نواحی قابل هدف در این روش عبارتند از صورت، سینه و شکم. نتایج طب سوزنی حدود 5-3 سال با تمدیدهای سالانه دوام دارد. این روش تنها در زنانی که دچار افتادگی های خفیف هستند موثر است و هزینه آن با توجه به تعداد جلسات انجام شده متغیر می باشد.

هزینه لیفت سینه با نخ

روش لیفت سینه با نخ برای حرکت فیزیکی پوست در اطراف سینه ها به سمت بالا طراحی شده است. در این روش جراح نخ های خاصی را از طریق یک سوزن زیر پوستی زیر پوست شما وارد می کند. سپس نخ های خاردار کوچک به هم محکم می شوند و به سمت بالا و به سمت استخوان ترقوه کشیده می شوند.

هزینه لیفت سینه با نخ

با وجود استفاده از نخ، این روش هنوز غیرتهاجمی است و می توانید انتظار داشته باشید که نتایج آن بین 18 ماه تا 2 سال باقی بماند. تا آن زمان ممکن است نیاز به درمان دوم داشته باشید، زیرا مانند هر روش زیبایی روند پیری را متوقف نمی کند، بلکه آن را کاهش می دهد و افتادگی و افتادگی سینه را به همراه پوست شل و چروکیده اصلاح می کند. هزینه انجام این روش با توجه به نوع نخ، تعداد نخ ها و تعداد جلسات مورد نیاز متغیر می باشد.

هزینه عمل لیفت سینه با بیمه

با توجه به آن که عمل لیفت پستان یکی از عمل جراحی های زیبایی است، هزینه آن تحت پوشش بیمه نخواهد بود.

جمع بندی

درجه افتادگی سینه بر هزینه عمل لیفت سینه تاثیر مستقیم می گذارد. به طور کلی هزینه جراحی لیفت سینه در کلینیک ها کم تر است. اما در بیمارستان تجهیزات کامل تر است و اعمال جراحی در بیمارستان ها به شکل امن تر، مطمئن تر و کم خطر انجام می شود.

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *