لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
پروتز اشکی بهتر است یا گرد

پروتز اشکی بهتر است یا گرد

اگر قصد انجام پروتز سینه را دارید، احتمالاً بین کاشت قطره اشکی و ایمپلنت گرد تصمیم می گیرید. اما قطعا از خود خواهید پرسید که پروتز اشکی بهتر است یا گرد برای خوش فرم کردن سینه ها. شما با کمک جراح خود، می توانید ایمپلنت مناسبی را انتخاب کنید که به بهترین وجه به فیزیک طبیعی شما کمک می کند و در عین حال ظاهر دلخواه شما را به دست می آورد. لذا تصمیم گرفتیم تا در این مقاله برای شما در مورد پروتز اشکی و گرد توضیحاتی بدهیم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اشکال پروتز سینه

هر دو ایمپلنت گرد و قطره ای دارای طیف منحصربفردی از مزایای خود هستند، اما انتخاب نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • آناتومی قفسه سینه
  • مقدار بافت طبیعی سینه
  • موقعیت و شکل بافت
  • نوع بدن و ترکیب
  • موقعیت نوک پستان
  • برش و فاصله بین سینه ها
  • میزان افتادگی سینه

اشکال پروتز سینه دکتر حریری

پروتز سینه اشکی

پروتز قطره اشکی به گونه ای شکل می گیرند که با خط طبیعی سینه مطابقت داشته باشد، حجم کمتری در بالا و بیشتر در پایین وجود دارد. پروتز سینه اشکی که از شکل آناتومیک‌ تر مدل‌ سازی شده‌اند، می‌توانند با سالین یا سیلیکون پر شوند و به دلیل نیاز به نگه داشتن یک شکل خاص، سفت‌ تر از ایمپلنت‌ های گرد هستند. ایمپلنت های قطره اشکی توسط کسانی که خواهان بهبودی ظریف تر هستند، بدون پری متمایز بالای قفسه سینه که از ایمپلنت های گرد بدست می آید، ترجیح داده می شود. وقتی صحبت از ایمپلنت های گرد در مقابل قطره اشک برای جراحی بازسازی سینه می شود، مدل قطره اشکی ترجیح داده می شود زیرا شکل آناتومیک آنها نتایج بسیار طبیعی تری ارائه می دهد.

اشکی پروتز سينه مدل گرد

پروتز سینه گرد

همانطور که از نام آن پیداست، ایمپلنت‌های گرد ظاهری کامل و گرد و شکاف بیشتر ایجاد می‌کنند. ایمپلنت‌ های گرد پر از سیلیکون یا سالین، زیبایی‌ شناسی را تقویت می‌کنند و با حجم دادن به سینه‌های پایینی و بالایی، ظاهر شیک‌تری را ایجاد می‌کنند. ایمپلنت‌ های گرد بر اساس خواسته‌ های بیمار از نظر قطر و برجستگی متفاوت هستند و برای آن‌هایی کمترین افتادگی را دارند و می خواهند نوک پستان  در قسمت مرکزی باشد، بهترین گزینه هستند.

اگر تمایل دارید در مورد انواع مدل پروتز سينه بیشتر بدانید پیشنهاد می کنم برای مطالعه بیشتر بر روی متن لیک داده شده کلیک کنید.

برای زیبایی پروتز اشکی بهتر است یا گرد

در حالی که این به شکل فردی بدن بستگی دارد، ایمپلنت های قطره اشکی به دلیل شکل آناتومیکی و عدم برجستگی در قسمت بالای قفسه سینه طبیعی تر به نظر می رسند. با این حال، ایمپلنت‌های قطره‌ای به دلیل ژل ثابت در حالت صاف، به همان شکل باقی می‌مانند، در حالی که ایمپلنت‌های گرد به طور یکنواخت در سراسر قفسه سینه به‌طور طبیعی‌تر توزیع می‌شوند.

پروتز گرد یا اشکی

اگر از خود می‌پرسید آیا ایمپلنت‌های گرد می‌توانند طبیعی به نظر برسند؟ پاسخ این است که بله، به شرط اینکه اندازه آنها به اندازه کافی متناسب با تناسب بدن شما باشد. برای مطالعه بیشتر در مورد سایز پروتز سینه بر رویمتن لینک داده شده کلیک کنید. ماندگاری ایمپلنت بیشتر به آرایش آنها مربوط می شود نه شکل آنها. در حالی که ایمپلنت های قطره اشکی خطر بیشتری برای پیچ خوردن و ایجاد ظاهر نامتعادل دارند، اما خود ایمپلنت ها هنوز برای مدت طولانی دوام خواهند داشت.

موقعیت برش پروتز سینه اشکی و گرد

به طور کلی برش ترجیحی زیر سینه و گاهی در اطراف هاله/ نوک پستان است. تجربه گسترده نشان داده است که قابل اطمینان ترین نتایج از مشاهده داخل برش و دیدن بافت ها و عضلات مختلف در حین قرار دادن ایمپلنت حاصل می شود.

محل بروش پروتز

نحوه انتخاب هر کدام بر چه اساسی است؟

انتخابی که انجام می دهید به نتیجه دلخواه شما بستگی دارد. آیا می خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، سینه های پرتر داشته باشید یا ظاهر و اندازه سینه خود را کاملاً تغییر دهید؟ هنگامی که شما درک قوی از انگیزه های خود دارید، می توان این موضوع را برای کمک به تعیین شکل ایمپلنت مورد استفاده در نظر گرفت. در نهایت، نتیجه عمل بزرگ کردن سینه به تخصص و تجربه جراح شما بستگی دارد. انتخاب یک جراح بسیار آموزش دیده مانند دکتر وحید حریری، اطمینان حاصل می کند که ایمپلنت شما نیازهای شما را برآورده می کند و در عین حال با آناتومی بدن شما سازگار است.

جمع بندی

در حالی که به طور گسترده شناخته شده است که ایمپلنت های سینه در اندازه ها و پرکننده های مختلف (سالین یا سیلیکون) هستند، کمتر شناخته شده است که ایمپلنت ها ممکن است گرد و همچنین شکل باشند. شما می توانید با توجه به نتیجه‌ دلخواه و مشورت با جراح قابل اعتماد، پروتز اشکی و گرد مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله مه به بررسی اینکه پروتز اشکی بهتر است یا گردپرداختیم حال اگر تصمیم به انجام جراحی پروتز سینه دارید می توانید با تماس بگیرید.

منابع:

https://www.burbankplasticsurgery.com

https://www.wmips.com

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *