لوگو سایت دکتر حریری
دکتر وحید حریری جراح سینه
مارک پروتز سینه

مارک پروتز سینه

به لطف دهه ها تحقیق مداوم و پیشرفت در مواد و طراحی پروتز، امروزه پروتز های سینه از ایمن ترین و آزمایش شده ترین دستگاه های پزشکی موجود در بازار هستند. اندازه و شکل پروتز سینه شما بیشترین تأثیر را بر روی نتایج قابل مشاهده شما در سینه های شما خواهد داشت، در حالی که مواد پر کننده بر احساس سینه شما تأثیر می گذارد. پروتز ها در اشکال، جنس و اندازه های بسیار متنوعی هستند و به گونه ای خاص طراحی شده اند که حرکت، احساس و وزن تا حد امکان مشابه سینه های طبیعی باشد. به این ترتیب، همه تولیدکنندگان پروتز، طیف بسیار خوبی از اندازه ها و شکل ها را در هر دو گزینه پرکننده سیلیکونی و نمکی ارائه می دهند. در این مقاله به به بررسی انواع مارک پروتز سینه در انواع مختلف خواهیم پرداخت پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مارک پروتز سینه کدام است؟

نمی توان به طور مطلق تنها یک برند را به عنوان بهترین مارک پروتز سینه معرفی کرد. بهترین نوع یا جنس پروتز سینه برای هر شخص با توجه به شرایط جسمی، فرم سینه ها و انتخاب جراح تعیین می گردد. اکثر برندهای پروتز سینه که توسط جراحان ما استفاده می شود، با تضمین کیفیت بالا و مناسب آرامش خاطر را برای بیماران خود فراهم می کنند.

ما در یک مقاله جداگانه درمورد مدل های پروتز سینه بر اساس جنس، شکل ظاهری و برجستگی آنها بطور مفصل تویح داده ایم برای مطالعه در این رابطه بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

انواع مارک پروتز سینه بر اساس برند

  • پروتز سینه مارک منتور
  • پروتز سینه مارک ناگور
  • پروتز سینه مارک آریون
  • پروتز سینه مارک پلی تک
  • پروتز سینه مارک موتیوا

پروتز سینه مارک منتور

منتور (Mentor) فقط پروتز سینه و گسترش دهنده بافت سینه تولید می کند. آنها علاوه بر پروتز های سالین، پروتز های سیلیکونی را با نام های تجاری MemoryGel، MemoryGel Xtra و MemoryShape ارائه می دهند که یکی از آنها ایمپلنت SPECTRUM نام دارد. منتور با فعالیت مستمر با همین نام به مدت سی سال طرفداران خود را پیدا کرده است. منتور یکی از بهترین برندهای پروتز سینه است که پروتزهای آب نمکی و سیلیکونی تولید می کند. هدف محصولات این برند بهبود ظاهر سینه (بزرگ کردن سینه) و همچنین ترمیم سینه پس از ماستکتومی (بازسازی سینه) است.

بهترین برند پروتز سینه

انواع پروتز سینه منتور

سازنده در حال حاضر انواع مختلف ایمپلنت سینه از جمله موارد زیر را به بیماران ارائه می دهد:

  • پروتز سینه Mentor MemoryGel

محصولات این نوع پروتز گرد هستند و از ژل سیلیکونی منسجم استفاده می کنند. قوام ایمپلنت به شما احساس نرمی شبیه بافت طبیعی سینه می دهد. آنها ظاهر سینه ای را به شما ارائه می دهند که با انتظارات زیبایی و گزینه های مورد نظر شما کاملا مطابقت دارد.

  • پروتز سینه Mentor MemoryShape

این مدل پروتزها به شکل قطره هستند و با ژل منسجم پر شده‌اند. بنابراین، آنها نه تنها با بافت سینه طبیعی شما مطابقت دارند، بلکه نمای طبیعی و حس تازه ای به شما می دهند. Mentor قطره‌ای شکل و جلوه‌ای طبیعی را از طریق حداکثر برجستگی در صورت لزوم ارائه می‌ دهد.

  • پروتزهای سینه نمکی Mentor

پروتزهای سینه نمکی, نسبتاً جامدتر از سینه های سیلیکونی هستند. این محصول از محلول آب نمک استریل مشابه مایعی که در بدن انسان دیده می شود استفاده می کند.

  • پروتز سینه Mentor CPG

این برند این پروتزهای سینه را برای حفظ فرم و کمک به ظاهر واقعی سینه که در طول زمان ماندگار است، طراحی کرده است. منتور ادعا می کند که پروتز سینه Mentor CPG با استفاده از یک ژل منسجم، ظاهر و احساس طبیعی را برای بیماران فراهم می کند.

جدول سایز مارک پروتز منتور

مارک منتور پروتزهای بسیار باکیفیتی را با سایز های متنوع، شکل های گوناگون و جنس متفاوت تولید کرده است که با توجه به وضعیت سینه های هر شخص و بسیاری از فاکتورهای دیگر تعیین می گردد. ما در یک مقاله جداگانه درمورد جدول سایز پروتز منتور بطور مفصل توضیح داده برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می کنم بر روی متن لینک داده شده کلیک کنید.

پروتز سینه مارک ناگور

ناگور (Nagor) یکی از برندهای دیگر است که ایمپلنت های سینه با کیفیت بالا با لایه های الاستومر سیلیکونی با کارایی بالا برای افزایش یکپارچگی پوست ارائه می دهند. این پروتز ها دارای یک لایه مانع منحصر به فرد SiloGard برای به حداقل رساندن انتشار ژل هستند. مجموعه آنها شامل بیش از 270 گزینه و فناوری ایمپلنت است که نوید می دهد سینه هایی پرتر و طبیعی با گارانتی مادام‌العمر به شما بدهد. ناگور ایمپلنت های صاف و بافت دار را با طیف وسیعی از ارتفاع، برجستگی و سبک ارائه می دهد.

پروتز سینه مارک ناگور

پروتز سینه مارک آریون

پروتز سینه آریون (Arion) ساخت یک شرکت فرانسوی است که طول عمر بسیار خوبی دارد. این پروتز با ژل سیلیکونی پر شده است و از نظر فرم کاملا مشابه بافت سینه طبیعی است.

پروتز سینه مارک آریون

پروتز سینه مارک پلی تک

پروتز سینه پلی تک متعلق به یک شرکت آلمانی است که با ژل های سیلیکونی پر می گردد، به طوری که به هیچ عنوان احتمال پارگی آن وجود ندارد.

پروتز سینه مارک پلی تک

انواع پروتز سینه پلی تک

  • پروتز پلی تک Microthane
  • پروتز پلی تک POLYtxt
  • پروتز پلی تک MESMO
  • پروتز پلی تک POLYsmooth

پروتز سینه مارک موتیوا

موتیوا یک برند معتبر پروتز سینه است که ساخت یک شرکت آمریکایی استفاده می شود. این شرکت مدتی است که وجود داشته است و هزاران زن از پروتز های عالی خود بسیار راضی هستند. این شرکت به خانم‌ ها وعده پروتز هایی را می‌ دهد که طبیعی‌ ترین ظاهر و احساس ممکن را به سینه‌ ها می‌ دهند که با حرکات بدن آنها نیز سازگار است.

پروتز موتیوا بهتره یا منتور

انواع پروتز سینه موتیوا

  • پروتز موتیوا کرست: بالاترین طرح موجود
  • پروتز موتیوا کامل: متوسط رو به بالا
  • پروتز موتیوا دمی: متوسط رو به پایین
  • پروتز موتیوا مینی: کوچک ترین طرح موجود

پروتز موتیوا بهتره یا منتور

پروتز موتیوا و منتور هر دو دارای استاندارد جهانی هستند و هر دو ساخت یک کشور (آمریکا) هستند. در کل پروتز موتیوا طبیعتی تر است و منتور برای بهبود ظاهر سینه استفاده می شود.

تفاوت پروتز منتور و پلی تک

هر دوی این پروتز ها دارای استانداردهای جهانی و مورد تایید هستند. پروتز منتور ساخت کشور آمریکا است اما پروتز پلی تک ساخت کشور آلمان است.

جمع بندی

با توجه به اینکه همه برندهای موجود در حال حاضر پروتز سینه ایمن و با کیفیت هستند، ممکن است تعجب کنید که چرا برخی از افراد از یک نام تجاری ایمپلنت نسبت به دیگری حمایت می کنند. برخی از بیماران به دلیل تبلیغاتی که دیده‌ اند، از یک نام تجاری استقبال می‌کنند – یا شاید یکی از دوستان یا خویشاوندان آن برند پروتز یا مارک پروتز سینه را داشته باشد. اما مهم است به یاد داشته باشید که انتخاب جراح شما تأثیر بسیار بیشتری بر نتایج زیبایی سینه های شما خواهد داشت. بنابراین شما می توانید با دکتر وحید حریری جراح سینه و فلوشیپ جراحی زیبایی سینه که یکی از جراحان حاذق و توانمند با رزومه معتبر و دارای سابقه کار در خارج از کشور هستند، در این مورد با اطمینان خاطر مشورت کنید.

منابع:

https://www.gcaesthetics.com

https://cocorubyplasticsurgery.com.au

https://www.donaldconwaymd.com

دکتر وحید حریری متخصص پروتز سینه

متخصص جراحی سرطان پستان و جراحی زیبایی پستان

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

4 دیدگاه دربارهٔ «مارک پروتز سینه»

    1. بله پروتز سینه پلی تک متعلق بیه برند آلمانی است که با ژل های سیلیکونی پر میشه و احتمال پارگی اون تقریباً صفر هستش و بسیار طبیعی هستش.

    1. تفاوت خاصی بین این دو وجود ندارد چون هر دو پروتز برند آمریکایی هستند و دارای کیفت خوبی هستند
      تنمها تفاوتی که میتوان بیان این است که پروتز میتوا طبیعی تر از پروتز منتور است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *